Skuteczny sposób na reklamę

Istnieje wiele sposobów na to, aby poprawić wizerunek swojej marki. Można działać zarówno jawnie, poprzez merytoryczną reklamę, lub podprogowo, wykorzystując na przykład produkty spożywcze, takie jak krówki z napisem. To, że obdarzamy sympatią kogoś, kto częstuje nas jedzeniem, jest głęboko zakodowane w naszych genach.

Mechanizm ten wykształcił się podczas milionów lat ewolucji i dotyczy praktycznie wszystkich żyjących na świecie gatunków, człowiek nie jest tu żadnym wyjątkiem.
Jak się okazuje, krówki reklamowe mają jeszcze jedną trudną do przecenienia zaletę, a mianowicie – są stosunkowo tanie. To jeden z tych materiałów reklamowych, w których stosunek ceny do skuteczności jest najbardziej korzystny.

Krówkami z logo naszej firmy możemy częstować zarówno klientów jak i potencjalnych kontrahentów, w wielu przypadkach będzie to oznaczało większą skuteczność podczas negocjacji lub lepsze wyniki sprzedażowe. Poczęstowanie klienta krówką powoduje nawiązanie z nim nieco bardziej osobistej relacji niż stricte komercyjna. Sprawia, że klient będzie bardziej skłonny, żeby nam zaufać, a ponadto rozluźnia atmosferę. Działa tu też reguła wzajemności – skoro daliśmy coś klientowi, to będzie on podświadomie czuł się zobowiązany do odwzajemnienia tego gestu, na przykład poprzez podpisanie umowy.

Statystyki jasno pokazują jak skuteczne są tego typu metody, dlatego też popularność firmowych krówek stale rośnie. Wiele firm rozdaje je również pracownikom, aby sprawić, że będą się w większym stopniu identyfikować ze swoją firmą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>